ProGaMeRz.TK
You Are Yet Not A User.. Please Create A Free Account To Have The Full Experience Of This Forum

Thank You For Visiting


Sun Oct 22, 2017 | ProGaMeRz.TK | Post Count: 4083
 
HomeHomeCalendarGalleryFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Deadline Is Declined, Main Traffic For PRO-C Help Only
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

Most users ever online was 24 on Thu Sep 27, 2012 5:52 pm
Latest topics
» NEW XBOX FORUM
Wed Jul 01, 2015 8:15 am by harmon

» LONG TIME NO SEEEEEEEEE!
Wed Jul 01, 2015 6:10 am by RatchetXP14

» super cheap mods for alot of games must read
Tue May 26, 2015 12:48 am by Tjamir25

» update from last post dondon0010 must read
Mon Dec 29, 2014 7:39 pm by dondon0010

» try outs for a MLG CLAN THX
Sun Dec 28, 2014 1:01 am by dondon0010

» Sup everybody
Sun Dec 28, 2014 12:48 am by dondon0010

» WonOhSeven.com
Sun Nov 30, 2014 10:58 pm by RatchetXP14

» MODIO For Xbox 360
Mon Nov 24, 2014 11:29 am by Roman reigns 223

» Im Back! Youtuber? Me? BO2 LEGIT SKILLS vs HACKS!
Mon Sep 01, 2014 2:43 pm by RatchetXP14

Shoutbox

Share | 
 

 People taking advantage of the site.

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
ParagonNova
Member


Posts : 23
Join date : 2012-06-24

PostSubject: People taking advantage of the site.   Sat Aug 18, 2012 1:36 am

This post might be in the wrong section but i gotta say this. I was playing Socom for the last few weeks its gonna be available and i heard these "fags" talking about gamesaves and csos. They said in exact quote "Go to Peacewalkerelite.forumotion.com in google BRO " , it has a shit ton of gamesaves and csos. "All you need is to post some random crap and pretend you are insterested in the site to be able to get one." - Fagget Well, since Socom is going down, i don't think most Admins will give a crap about this Razz ,
Back to top Go down
View user profile
ParagonNova
Member


Posts : 23
Join date : 2012-06-24

PostSubject: Re: People taking advantage of the site.   Sat Aug 18, 2012 1:37 am

And..... i have COME BACK! Most people wont give a crap
Back to top Go down
View user profile
ParagonNova
Member


Posts : 23
Join date : 2012-06-24

PostSubject: Re: People taking advantage of the site.   Sat Aug 18, 2012 1:42 am

Actually, i just thought about it. This post was a waste since its the end of the Socom years Very Happy
Back to top Go down
View user profile
PaRaDoX_COMUNITY
Member
avatar

Posts : 109
Join date : 2012-06-21
Age : 20

PostSubject: Re: People taking advantage of the site.   Sat Aug 18, 2012 9:46 am

lol we have no gamesaves
Back to top Go down
View user profile
daviddakid23
Forum Leader


Posts : 259
Join date : 2012-06-25

PostSubject: Re: People taking advantage of the site.   Sat Aug 18, 2012 10:15 am

there are gamesaves in here i posted the codes for those in the hidden group to make gamesaves but everyone is to lazy to make them


Back to top Go down
View user profile
xXEzIo-AsSaSsInXx™
Member
avatar

Posts : 106
Join date : 2012-07-15
Age : 18
Location : Quebec

PostSubject: Re: People taking advantage of the site.   Sat Aug 18, 2012 1:17 pm

Wow idk ppl where doing that

david i can do gamesave now i think im the only one now....
Back to top Go down
View user profile
ZaiN oG
Member


Posts : 149
Join date : 2012-06-21
Age : 21

PostSubject: Re: People taking advantage of the site.   Sat Aug 18, 2012 1:53 pm

Well the people telling other people that we have a lot of gamesaves is the same way that PaRaDoX got big so theyr actually doing us a favor but the cso's arent free.
Back to top Go down
View user profile
PaRaDoX_COMUNITY
Member
avatar

Posts : 109
Join date : 2012-06-21
Age : 20

PostSubject: Re: People taking advantage of the site.   Sat Aug 18, 2012 3:14 pm

no paradox got big for being the first to have mixed outfits attachments in extra slots saved fire rate and the no enimies and for free
Back to top Go down
View user profile
x-BaJz7veY-x
Member
avatar

Posts : 16
Join date : 2012-08-03

PostSubject: Re: People taking advantage of the site.   Sun Aug 19, 2012 2:50 pm

i can make gamesaves but i dont know how and really dont wanna know how cuz people are ganna bug me to make them.
Back to top Go down
View user profile
ParagonNova
Member


Posts : 23
Join date : 2012-06-24

PostSubject: Re: People taking advantage of the site.   Mon Aug 20, 2012 12:12 am

Efrain the reason i posted this is because one of em said "post random crap and you will be able to get one" idk if they are here or not
Back to top Go down
View user profile
RatchetXP14
Admin
avatar

Posts : 735
Join date : 2012-06-21
Age : 23
Location : Little Elm, Texas

PostSubject: Re: People taking advantage of the site.   Mon Aug 20, 2012 2:09 am

i guess its time to make the paradox eboot free and also the no mercy cso.. brennan is retired permanently...

wtf the no mercy cso is gay its the normal 1.10 patch cso there's nothing special about it and they only change the pics and music i wasted my money for nothing Mad


Back to top Go down
View user profile
PaRaDoX_COMUNITY
Member
avatar

Posts : 109
Join date : 2012-06-21
Age : 20

PostSubject: Re: People taking advantage of the site.   Mon Aug 20, 2012 2:43 am

no the paradox eboot will be on paradox first and i am making a cso right now im done but i nedd a place to upload
Back to top Go down
View user profile
RatchetXP14
Admin
avatar

Posts : 735
Join date : 2012-06-21
Age : 23
Location : Little Elm, Texas

PostSubject: Re: People taking advantage of the site.   Mon Aug 20, 2012 2:45 am

use googledocs.. sign up...


Back to top Go down
View user profile
PaRaDoX_COMUNITY
Member
avatar

Posts : 109
Join date : 2012-06-21
Age : 20

PostSubject: Re: People taking advantage of the site.   Mon Aug 20, 2012 11:22 am

i have used that but i need help on how to use cause last time i did everyone said that it wouldent let them download and i put it where any one could download but idk so i need help with that
Back to top Go down
View user profile
kboy987
Member
avatar

Posts : 581
Join date : 2012-08-14
Age : 19
Location : 69 up ur ass drive

PostSubject: Re: People taking advantage of the site.   Mon Aug 20, 2012 1:50 pm

and scom is dead in a few weeks
Back to top Go down
View user profile
ParagonNova
Member


Posts : 23
Join date : 2012-06-24

PostSubject: Re: People taking advantage of the site.   Mon Aug 20, 2012 6:48 pm

Paradox
Can i take a look at that cso of yours before socom shuts down? Very Happy
Back to top Go down
View user profile
PaRaDoX_COMUNITY
Member
avatar

Posts : 109
Join date : 2012-06-21
Age : 20

PostSubject: Re: People taking advantage of the site.   Mon Aug 20, 2012 8:41 pm

well i just went to go upload and now sendspace dont allow files no bigger than 300 mb
Back to top Go down
View user profile
PaRaDoX_COMUNITY
Member
avatar

Posts : 109
Join date : 2012-06-21
Age : 20

PostSubject: Re: People taking advantage of the site.   Tue Aug 21, 2012 12:06 am

ok i uploaded it its on paradox http://paradox.forumotion.eu/
Back to top Go down
View user profile
RatchetXP14
Admin
avatar

Posts : 735
Join date : 2012-06-21
Age : 23
Location : Little Elm, Texas

PostSubject: Re: People taking advantage of the site.   Tue Aug 21, 2012 12:46 am

only admins can see the link lol


Back to top Go down
View user profile
PaRaDoX_COMUNITY
Member
avatar

Posts : 109
Join date : 2012-06-21
Age : 20

PostSubject: Re: People taking advantage of the site.   Tue Aug 21, 2012 1:13 am

wtf ima change that
Back to top Go down
View user profile
RatchetXP14
Admin
avatar

Posts : 735
Join date : 2012-06-21
Age : 23
Location : Little Elm, Texas

PostSubject: Re: People taking advantage of the site.   Tue Aug 21, 2012 1:28 am

welll.... make an announcement here then... or i make it..?


Back to top Go down
View user profile
PaRaDoX_COMUNITY
Member
avatar

Posts : 109
Join date : 2012-06-21
Age : 20

PostSubject: Re: People taking advantage of the site.   Tue Aug 21, 2012 11:26 am

ok
Back to top Go down
View user profile
bord105
Member
avatar

Posts : 314
Join date : 2012-06-25

PostSubject: Re: People taking advantage of the site.   Tue Aug 28, 2012 1:55 pm

people take advantage of this site cuz its so damn beastly.
Back to top Go down
View user profile
bord105
Member
avatar

Posts : 314
Join date : 2012-06-25

PostSubject: Re: People taking advantage of the site.   Tue Aug 28, 2012 1:55 pm

am i right or am i right???
Back to top Go down
View user profile
kboy987
Member
avatar

Posts : 581
Join date : 2012-08-14
Age : 19
Location : 69 up ur ass drive

PostSubject: Re: People taking advantage of the site.   Tue Aug 28, 2012 1:56 pm

lol bro u high today
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: People taking advantage of the site.   

Back to top Go down
 
People taking advantage of the site.
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» is VRAB prejudice against PTSD clients ore are they simply taking advantage of them????
» "When people take the piss"
» Famous people (using the last letter of the previous name)
» Remains of murdered woman found buried at building site
» "Missing People" go to Downing Street today - and guess who's "Missing"!!!

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
ProGaMeRz.TK :: Discussion :: What's In Your Mind?-
Jump to: