ProGaMeRz.TK
You Are Yet Not A User.. Please Create A Free Account To Have The Full Experience Of This Forum

Thank You For Visiting


Sun Jun 25, 2017 | ProGaMeRz.TK | Post Count: 4087
 
HomeHomeCalendarGalleryFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Deadline Is Declined, Main Traffic For PRO-C Help Only
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

Most users ever online was 24 on Thu Sep 27, 2012 5:52 pm
Latest topics
» NEW XBOX FORUM
Wed Jul 01, 2015 8:15 am by harmon

» LONG TIME NO SEEEEEEEEE!
Wed Jul 01, 2015 6:10 am by RatchetXP14

» super cheap mods for alot of games must read
Tue May 26, 2015 12:48 am by Tjamir25

» update from last post dondon0010 must read
Mon Dec 29, 2014 7:39 pm by dondon0010

» try outs for a MLG CLAN THX
Sun Dec 28, 2014 1:01 am by dondon0010

» Sup everybody
Sun Dec 28, 2014 12:48 am by dondon0010

» WonOhSeven.com
Sun Nov 30, 2014 10:58 pm by RatchetXP14

» MODIO For Xbox 360
Mon Nov 24, 2014 11:29 am by Roman reigns 223

» Im Back! Youtuber? Me? BO2 LEGIT SKILLS vs HACKS!
Mon Sep 01, 2014 2:43 pm by RatchetXP14

Shoutbox

Share | 
 

 It's the guy you all forgot....GMEEEEEEEEEEENDEZ!!!!!!

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
Shadow501
Member
avatar

Posts : 28
Join date : 2013-04-18
Age : 20

PostSubject: It's the guy you all forgot....GMEEEEEEEEEEENDEZ!!!!!!   Thu Apr 18, 2013 8:07 pm

WAAAAAAZZZZZZAAAAAAAAAAP!!! clown Cool


501st Marksman
Back to top Go down
View user profile
RatchetXP14
Admin
avatar

Posts : 735
Join date : 2012-06-21
Age : 23
Location : Little Elm, Texas

PostSubject: Re: It's the guy you all forgot....GMEEEEEEEEEEENDEZ!!!!!!   Thu Apr 18, 2013 10:30 pm

Shadow501? Why not mendez501.. Btw nice to see u here, hope this site becomes useful


Back to top Go down
View user profile
VIO_1ATION-Z
Forum Leader
avatar

Posts : 230
Join date : 2012-08-02
Age : 21
Location : ROANOKE,VA

PostSubject: Re: It's the guy you all forgot....GMEEEEEEEEEEENDEZ!!!!!!   Sun Apr 21, 2013 2:43 pm

DAMN MENDEZ I THOUGHT I BLEW YO ASS UP GESS NEX TIME ILL USE C4 HAH how u been


[LgZ]VIO_1ATION-Z
Back to top Go down
View user profile
Shadow501
Member
avatar

Posts : 28
Join date : 2013-04-18
Age : 20

PostSubject: Re: It's the guy you all forgot....GMEEEEEEEEEEENDEZ!!!!!!   Sun Apr 21, 2013 2:57 pm

VIO_1ATION-Z wrote:
DAMN MENDEZ I THOUGHT I BLEW YO ASS UP GESS NEX TIME ILL USE C4 HAH how u been
In your dreams man xD


501st Marksman
Back to top Go down
View user profile
Shadow501
Member
avatar

Posts : 28
Join date : 2013-04-18
Age : 20

PostSubject: Re: It's the guy you all forgot....GMEEEEEEEEEEENDEZ!!!!!!   Sun Apr 21, 2013 2:57 pm

RatchetXP14 wrote:
Shadow501? Why not mendez501.. Btw nice to see u here, hope this site becomes useful
And i was known as shadow before i got on ftb3


501st Marksman
Back to top Go down
View user profile
RatchetXP14
Admin
avatar

Posts : 735
Join date : 2012-06-21
Age : 23
Location : Little Elm, Texas

PostSubject: Re: It's the guy you all forgot....GMEEEEEEEEEEENDEZ!!!!!!   Sun Apr 21, 2013 3:06 pm

Oh, that's nice, i was known as Destroyer-X or Energixer720 in size matters b4 ftb3 and the psn network


Back to top Go down
View user profile
PastorZach
Admin
avatar

Posts : 335
Join date : 2012-10-03
Age : 19
Location : Fort Worth, Texas

PostSubject: Re: It's the guy you all forgot....GMEEEEEEEEEEENDEZ!!!!!!   Tue Apr 23, 2013 2:35 pm

LOl. On pro-c in ftb3 he now goes by SHADOW. I have screenshots to post soon of a game he cfpower and I did last week
Back to top Go down
View user profile http://sealteamtactical.tk
VIO_1ATION-Z
Forum Leader
avatar

Posts : 230
Join date : 2012-08-02
Age : 21
Location : ROANOKE,VA

PostSubject: Re: It's the guy you all forgot....GMEEEEEEEEEEENDEZ!!!!!!   Tue Apr 23, 2013 8:00 pm

GMENDEZ I WILL WHOOP DAT ASS I AINT 4GOT HOW 2 PLAY GAMES MY NIGGA O N FOUND MY DB IMMA SHOW YAW SOME OF DA SHIT I HAD


[LgZ]VIO_1ATION-Z
Back to top Go down
View user profile
brennan217
Member
avatar

Posts : 44
Join date : 2013-02-17

PostSubject: Re: It's the guy you all forgot....GMEEEEEEEEEEENDEZ!!!!!!   Tue Apr 23, 2013 8:28 pm

You mean to tell me.... you can still play FTB3 online with hacking? Suspect







Back to top Go down
View user profile http://youtube.com/C787YKI1137
PastorZach
Admin
avatar

Posts : 335
Join date : 2012-10-03
Age : 19
Location : Fort Worth, Texas

PostSubject: Re: It's the guy you all forgot....GMEEEEEEEEEEENDEZ!!!!!!   Wed Apr 24, 2013 12:14 pm

Well, you have to run Pro-C custom firmware, and a plugin with it. but its super easy and unless you are a bitch and try using different type codes, its impossible to run most coders without freezing
Back to top Go down
View user profile http://sealteamtactical.tk
VIO_1ATION-Z
Forum Leader
avatar

Posts : 230
Join date : 2012-08-02
Age : 21
Location : ROANOKE,VA

PostSubject: Re: It's the guy you all forgot....GMEEEEEEEEEEENDEZ!!!!!!   Wed Apr 24, 2013 7:02 pm

hah yaw no that i was tha most legit nigga wit codes i ran dat shit other than devils i cood of easily shut down ftb3 n said fuk yaw but i didnt


[LgZ]VIO_1ATION-Z
Back to top Go down
View user profile
PastorZach
Admin
avatar

Posts : 335
Join date : 2012-10-03
Age : 19
Location : Fort Worth, Texas

PostSubject: Re: It's the guy you all forgot....GMEEEEEEEEEEENDEZ!!!!!!   Thu Apr 25, 2013 4:13 pm

Yeah but I think tacorious might have tried. he has no class
Back to top Go down
View user profile http://sealteamtactical.tk
VIO_1ATION-Z
Forum Leader
avatar

Posts : 230
Join date : 2012-08-02
Age : 21
Location : ROANOKE,VA

PostSubject: Re: It's the guy you all forgot....GMEEEEEEEEEEENDEZ!!!!!!   Thu Apr 25, 2013 4:42 pm

yea he tried n he succeded but who brought that shit bak on o yea me n devils n who took his acct o yea his name was vio


[LgZ]VIO_1ATION-Z
Back to top Go down
View user profile
Shadow501
Member
avatar

Posts : 28
Join date : 2013-04-18
Age : 20

PostSubject: Re: It's the guy you all forgot....GMEEEEEEEEEEENDEZ!!!!!!   Fri Apr 26, 2013 6:52 pm

VIO_1ATION-Z wrote:
hah yaw no that i was tha most legit nigga wit codes i ran dat shit other than devils i cood of easily shut down ftb3 n said fuk yaw but i didnt

You? Legit? BUAHAHHAAHAHAHHAHAAH!!!! I was the definition of LEGIT unless members of 501 would decide to make imposters and become TRANSFORMERS. Good times Smile


501st Marksman
Back to top Go down
View user profile
VIO_1ATION-Z
Forum Leader
avatar

Posts : 230
Join date : 2012-08-02
Age : 21
Location : ROANOKE,VA

PostSubject: Re: It's the guy you all forgot....GMEEEEEEEEEEENDEZ!!!!!!   Fri Apr 26, 2013 6:57 pm

hell yea n i was n 501 u dnt hav 2 tell me i remem niggas used 2 hav our tag n hack n gave us a bad name but me u n sabian took care of that real quick


[LgZ]VIO_1ATION-Z
Back to top Go down
View user profile
Shadow501
Member
avatar

Posts : 28
Join date : 2013-04-18
Age : 20

PostSubject: Re: It's the guy you all forgot....GMEEEEEEEEEEENDEZ!!!!!!   Fri Apr 26, 2013 6:58 pm

Yep. I only hacked when it was absolutely necessary. Nothing more than fun on some occasions.


501st Marksman
Back to top Go down
View user profile
VIO_1ATION-Z
Forum Leader
avatar

Posts : 230
Join date : 2012-08-02
Age : 21
Location : ROANOKE,VA

PostSubject: Re: It's the guy you all forgot....GMEEEEEEEEEEENDEZ!!!!!!   Fri Apr 26, 2013 7:01 pm

yea i remember cuz brooklyn came n an that nigga started hackin n we wooped dat ass


[LgZ]VIO_1ATION-Z
Back to top Go down
View user profile
Shadow501
Member
avatar

Posts : 28
Join date : 2013-04-18
Age : 20

PostSubject: Re: It's the guy you all forgot....GMEEEEEEEEEEENDEZ!!!!!!   Fri Apr 26, 2013 7:02 pm

Yep. Good times kicking noob hackers ass huh?


501st Marksman
Back to top Go down
View user profile
VIO_1ATION-Z
Forum Leader
avatar

Posts : 230
Join date : 2012-08-02
Age : 21
Location : ROANOKE,VA

PostSubject: Re: It's the guy you all forgot....GMEEEEEEEEEEENDEZ!!!!!!   Fri Apr 26, 2013 7:06 pm

hell yea didnt i give u my db or prt of it cuz dnt remem n if u did u had tha knife code


[LgZ]VIO_1ATION-Z
Back to top Go down
View user profile
Shadow501
Member
avatar

Posts : 28
Join date : 2013-04-18
Age : 20

PostSubject: Re: It's the guy you all forgot....GMEEEEEEEEEEENDEZ!!!!!!   Fri Apr 26, 2013 7:07 pm

Knife code...that would have been fun to use. I only got the slot codes. Nothing special


501st Marksman
Back to top Go down
View user profile
VIO_1ATION-Z
Forum Leader
avatar

Posts : 230
Join date : 2012-08-02
Age : 21
Location : ROANOKE,VA

PostSubject: Re: It's the guy you all forgot....GMEEEEEEEEEEENDEZ!!!!!!   Fri Apr 26, 2013 7:11 pm

u got my slot freezes i made or tha slot kills


[LgZ]VIO_1ATION-Z
Back to top Go down
View user profile
Shadow501
Member
avatar

Posts : 28
Join date : 2013-04-18
Age : 20

PostSubject: Re: It's the guy you all forgot....GMEEEEEEEEEEENDEZ!!!!!!   Fri Apr 26, 2013 7:12 pm

Slot freeze. It became very handy


501st Marksman
Back to top Go down
View user profile
VIO_1ATION-Z
Forum Leader
avatar

Posts : 230
Join date : 2012-08-02
Age : 21
Location : ROANOKE,VA

PostSubject: Re: It's the guy you all forgot....GMEEEEEEEEEEENDEZ!!!!!!   Fri Apr 26, 2013 7:15 pm

yea u liked them bitches well u were 1 of lik 3 i gavit 2 aftr i fixed em up


[LgZ]VIO_1ATION-Z
Back to top Go down
View user profile
Shadow501
Member
avatar

Posts : 28
Join date : 2013-04-18
Age : 20

PostSubject: Re: It's the guy you all forgot....GMEEEEEEEEEEENDEZ!!!!!!   Fri Apr 26, 2013 7:16 pm

It was fun seeing my screen freeze from the same hacker. I never got a better anti-freeze


501st Marksman
Back to top Go down
View user profile
VIO_1ATION-Z
Forum Leader
avatar

Posts : 230
Join date : 2012-08-02
Age : 21
Location : ROANOKE,VA

PostSubject: Re: It's the guy you all forgot....GMEEEEEEEEEEENDEZ!!!!!!   Fri Apr 26, 2013 7:20 pm

im tlln u i cood of been a great coder but i didnt wnt that shit leakin thas y i gav my codes 2 a handful of ppl


[LgZ]VIO_1ATION-Z
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: It's the guy you all forgot....GMEEEEEEEEEEENDEZ!!!!!!   

Back to top Go down
 
It's the guy you all forgot....GMEEEEEEEEEEENDEZ!!!!!!
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Help forgot forumotion password
» Forum Utilities Forgot Password
» I forgot my admin password!
» I forgot my password and I'm not allowed to retrieve a new one
» I Forgot The Link To My Forum!

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
ProGaMeRz.TK :: Discussion :: Introduce Yourself-
Jump to: